dilluns, 24 de desembre del 2007

Jim Carrey is God

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Graaaan llista i beeeé "The Wombats"!! Els estic descobrint ara.. ja li vaig fer un comentari a l'elena, però em va ignorar completament... :(

I graaan peli la que parodia en el video aquest (de fet, els protes de la peli son els altres dos).. en serio.. la tinc com a molt mítica però crec que només la he vist un cop.. cada vegada que escolto la cançó aquesta de "What is love?" em va aquesta peli al cap des de fa mooooolts anys... :P

Aaaaa, per cert, es una gran idea lo danar fent llista.. podries fer-ne una cada més.. amb noves incorporacions, cançons que pujin o baixin.. etc..

Prometo ser un habitual en aquest blog!!

Jorx ha dit...

'Glande' Nico!!! si si, ja tenia pensat fer algo així com una llista mensual i tal, ja vurem.
Jo no t'ignoraré mai!!jejej