dimarts, 5 de febrer del 2008

Escàndol de fitxatge

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Amb la conya dels guionistes, Prison Break 3aTemp acaba a l'episodi 12!!! (igual que Heroes).

Vaya mandra... espero que amb Lost no passi igual i almenys facin els 16 programats... :oS

Anònim ha dit...

espeeeeeraaaaa... que hi ha “rumore rumore” que la vaga de guionistes arriba a la seva fi.. i si hi ha temps acabaran les temporades que tenen a mitges (la de Prison Break ho veig un pel jusstiiiiiiiiito...)

Omar ha dit...

Més que rumore rumore he vist que ja tenen un preacord amb els productors i que el podrien tancar en breu (tampoc m'ho he llegit molt pq òbviament no m'interessa massa...:oP) Però m'alegro per vosaltres (sempre i quan no ralleu gaire amb Lost... :oP)

Anònim ha dit...

Com va anar el partit d'ahir? Espero que amb tots els que va portar el Gras i amb Berná ja fossiu prous!!

Jo té pinta q seguiré 2 setmanes més sense poder-hi anar... ahir vaig recollir la resonància magnètica i al full de seguiment deia que "se aprecia líquido de suputamadre procedente de un esguince de grado II".... però tb deia que no hi havia res óseo (oseaaa, res XD).

Ripi i Robert van jugar? Un dia ens hem de veure!!

Jorx ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jorx ha dit...

vam perdre 7-4. Però tenint en compte que a la mitja part nàvem 5-0!! ho vam tenir xungo. Vam sortir molt freds i en tota la primera part vam fer 1 o 2 xuts. Fatal!

També s'ha de dir que per algo son els liders, i a més amb concha.....
També que nosatres teniem molts jugadors k no havien jugat allí , tot i que al final ripi i robert van fer 2 gols cadascú!!!

PER CERT DANI! no estic al kimik, he anat al servei estacio a pillar un parell de coses per PQAT o sigui ique lost miraho tu... snif snif


Apa nen!

Anònim ha dit...

Pues jo q volia veure LOST ben acompanyat :_o(.

I molt bé per les noves adquisicions! A la q ens falti gent ja els hi direm de venir. I si ells tenien Concha i Bisbal, 7-4 tampoc està bastant bé!!!

Omar ha dit...

no hi havia bisbal, però concha solet ja puteja com a rival, ja...

Berná no va venir al final (havia d'anar a buscar a son germà a chuparla), però Cástor i Josep sí!

I llàstima que els hi vam regalar 2 gols, que tot i que fossin liders jo crec que es podria haver guanyat.

Ara... jo potser ahir vaig tenir el pitjor partit de futbol 7! XD Dia llarg havent dormit 4 hores, baixa forma, els bessons tocats...

A veure si dimarts guanyem!!