dilluns, 10 de març del 2008

chiki

Aquest any miraré Eurovision tan fàcil...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jajajaja què fort que sortís aquest!! Qui li diria al "Gilipolles" que aniria a Eurovisión...

... Tot i això em quedo amb els de Rumania amb actuació especial de... Chiquito de la Calzada!!!

http://www.dailymotion.com/video/x4f3gs_eurovision-croatia-2008-ivo-kraljev_music
(minuts 1:25 i 2:25)


Quedem tots per veure-ho??

hlna ha dit...

no m'ho podia creure... vivia en el món dels que no coneixien l'existència de tal personatge... tremendo... pensava que era una broma...

vaia país! ajjajajaja

quin dia éS? jo ma'punto!

Anònim ha dit...

sssiiii.. jo tampoc m'ho creia!! m'ho va dir ma mare i li vaig fotre la xerrada explicant-li que noooo.. que havia guanyat per internet però l'havien eliminat per dir "Rajoy-Zapatero" (no es poden afegir elements polítics a les cançons de Eurovisión..LA), i ma mare m'insistia..

"pobreta, no s'entera.." pensava jo.. fins que ho vaig veure!

SSSOMMMM-HI!!!

P.d: a la versió que presentarà a Eurovisió, enlloc de Rajoy diu "Mariano" y enlloc de ZP diu "Jose Luis".. així l'han deixat concursar... al igual es pensaven que guanyaria!!

I L'Uribarri volia anar-se'n quan va veure qui guanyava!! XD

Anònim ha dit...

Si fins i tot TVE va considerar que "els vots d'abans de la gala només valen un 20% i els de després un 80%, perquè lo important és el directe"... un "là" èpic per veure si així no es classificava ell...

Que en part sí que estic d'acord que és una mica de tongo, perquè El Gilipolles ha tingut tot el recolzament d'una cadena de TV al darrera... però jo que m'alegro!!! A veure Eurovisión de pet!!


The Final
Saturday, 24th of May

...falta un huevo!!!!