dissabte, 21 de juny del 2008

Coldplay - Hardest Part

5 comentaris:

Anònim ha dit...

vaaaa... no fotis.. ara que han tret CD nou, Viva la Vida, amb nou single "violet hill".. i fots un del CD anterior? si fins hi tot el van presentar gratis a Barcelona fa una setmaneta.. aiaiai.. ;p

Ara en serio.. la última cançó que han tret no m'acaba d'entrar.. ja veurem..

Anònim ha dit...

ieee, es que akesta mencanta... i si, el nou single, violet hill no em diu res a mi tmpoc... magraden molt més "lovers in japan" i "death and all his friends" tan prou bé!!

Anònim ha dit...

VICENTE LLIBRER SUAY

Omar ha dit...

he oído "Lovers in Japan"? Vamos!!! XD

Béeeee Jorx comes back!!

I... Nicolau escoltant Coldplay??? :o| D'aquí a Keane ja... ;)

Jo l'últim CD el tinc baixat però encara no l'he escoltat... No tenia gaires expectatives, però els vostres comentaris encara m'animen menys... :oS

Bon estiu, Gras, si no ens veiem!!! (que abans de dimarts ho dubto)

Omar ha dit...

Ei Gras!

Si pots, borra el comentari de "Vicente Llibrer Suay", que el pare del Bruno es torna a queixar...